Головна / Звернення громадян

Відповідно до Закону України «Про звернення громадян», кожний громадянин має право звернутися до керівництва комунального некомерційного підприємства Вараської міської ради “Вараський центр первинної медичної допомоги” з питань, що відносяться  до його компетенції.

Свої звернення Ви можете подати особисто або направити поштою за адресою: Україна, 34402, Рівненська обл,. м. Вараш, м-н Перемоги, 23/1 з понеділка по п’ятницю з 08.00 до 13.00 та з 14.00 до 16.00

У комунального некомерційного підприємства Вараської міської ради “Вараський центр первинної медичної допомоги” функціонує згідно графіка телефон “гарячої лінії”  +38(098)3883226 для надання громадянам інформаційно-консультативної та оперативної допомоги у вирішенні порушених ними питань.

Нормативні документи про звернення громадян

  1. ЗАКОН УКРАЇНИ «Про звернення громадян» від 02 жовтня 1996 року  № 393/96-ВР
  2. УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ   «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» від 07 лютого2008 року № 109
  3. ПОСТАНОВА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації» від 14 квітня 1997 року № 348
  4. ПОСТАНОВА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ «Про затвердження Класифікатора звернень громадян» від 24 вересня 2008 року  № 858

Інформація щодо електронних звернень

Шановні відвідувачі сайту!      

Інформуємо вас про те, що відповідно до частини шостої статті 5 Закону України «Про звернення громадян» письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). Отже, електронне звернення є різновидом письмового звернення.

Водночас звертаємо вашу увагу на те, що згідно з частиною сьомою статті 5 Закону України «Про звернення громадян» у зверненні громадянина має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надісланні електронного звернення не вимагається.
З урахуванням викладеного підпис громадянина в електронному зверненні може бути відсканованим, сфотографованим тощо. Звичайно опрацьовуються електронні звернення громадян, підписані з застосуванням електронного цифрового підпису.
Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, відповідно до частини восьмої статті 5 Закону України «Про звернення громадян» буде повернуто вам із відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження.

Зразок оформлення звернення.

Звернутися за допомогою електронної пошти: varashcpmd@i.ua

Графік особистого прийому громадян

Графік роботи телефонної «гарячої лінії»